Bestellen & Personaliseren
Hoe kan ik een product personaliseren?

Door contact met ons op te nemen via het contactformulier. Stuur ons een berichtje met uw wensen en wij zullen uw bestelling verder in behandeling nemen!

Kan ik een eigen ontwerp of logo uploaden?

Ja, dit is mogelijk via het contactformulier! Het is heel belangrijk dat dit een bestand betreft van hoge kwaliteit. Een vectorbestand heeft onze voorkeur :). Tegen een meerprijs kunnen wij een bestand van mindere kwaliteit omzetten.

Verzending & Levering
Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Gepersonaliseerde producten hebben een langere verwerkingstijd. Gemiddeld duurt het 3 werkdagen voordat je bestelling wordt verzonden.

Kan ik mijn bestelling met spoed laten bezorgen?

Dit is mogelijk, we bieden spoedopties aan voor sommige producten. Neem hierover contact met ons op voor de mogelijkheden!

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn afhankelijk van de locatie en de grootte van je bestelling.

Retourneren & Annuleren
Kan ik een gepersonaliseerd product retourneren?

Omdat gepersonaliseerde producten speciaal voor jou zijn gemaakt, is het niet mogelijk om deze te retourneren.

Wat als mijn product beschadigd of verkeerd geleverd is?

Neem direct contact met ons op. Graag ontvangen we foto's van het probleem. We zorgen voor een passende oplossing.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Omdat wij snel zullen beginnen aan de productie, is het mogelijk om binnen één uur na bestelling eventuele wijzigingen door te geven.

Overig
Is het mogelijk om de bestelling als cadeau te verpakken en op te sturen?

Dit is zeker mogelijk, laat het ons weten tijdens het bestellen van de door u gekozen items! 

Is het mogelijk om producten af te halen?

Ja, neem contact met ons op via het contactformulier.